FORMACIÓ EN MÀRQUETING
I VENDES DIGITALS
PER A LA CADENA DE VALOR DE L'ALIMENTACIÓ I LES BEGUDES
A L'ALT PENEDÈS
El màrqueting i les vendes digitals són cabdals en la cadena de valor de l’alimentació i les begudes; i arran de la pandèmia i la guerra d’Ucraïna estan patint una gran transformació. Per aquesta raó, es cerca millorar les habilitats digitals i alhora afavorir la millora d’ocupabilitat de les persones, augmentant les seves competències i adequant-les a les necessitats de les empreses i a les tendències del sector.
FORMACIÓ DE 60 HORES DE DURADA.
NOMBRE D’ALUMNES: Es seleccionaran 15 alumnes amb una preselecció prèvia en què es valorarà trajectòria professional, formació prèvia, motivacions i interessos, així com nivell de digitalització previ per seguir la formació.
CONTINGUTS DEL CURS
1. BRANDING PERSONAL DIGITAL : METODOLOGIA HYPERTHINKING
2. BRANDING MARCA : IDENTITAT VISUAL I PERSONALITAT
3. PRINCIPIS BÀSICS DEL MÀRQUETING APLICAT A LA CADENA DE VALOR DE L’ALIMENTACIÓ I LES BEGUDES
4. CLAUS PER UNA OPTIMITZACIÓ D’UN PERFIL A LES XARXES SOCIALS
5. CONSELLS I ESTRATÈGIA PER GUANYAR A L’ALGORITME
6. CREACIÓ DE MOODBOARDS : COMUNICAR DE MANERA EFICIENT
7. CREACIÓ DE CONTINGUT DE QUALITAT
8. EINES PER A LA CREACIÓ DE CONTINGUT PROFESSIONAL
9. PLANIFICACIÓ DE CONTINGUTS I PUBLICACIONS
10. MILLORA DE L’ENGAGEMENT
11. ESTRATÈGIA DE PLANIFICACIÓ DE CONTINGUTS
12. EINES DE PROMOCIÓ A LES XARXES SOCIALS
13. ANÀLISI DE MÈTRIQUES I RESULTATS
14. CONCLUSIONS
15. MENTORIES I ASSESSORAMENT ADAPTAT A CADA USUARI I/O EMPRESA
Certificat de formació