NOVES FORMACIONS AL MES DE MAIG!
TRACTORISTA 4.0
Introducció. Agricultura de precisió. UMA-UPC
Conceptes teòrics. Noves tecnologies. Maquinària. Robòtica. UMA-UPC
JD: Explicació de la tecnologia disponible.
AGCO: Explicació de la tecnologia disponible.
CNH: Explicació de la tecnologia disponible.
CARRARO/WAATIC: Explicació de la tecnologia disponible.
Gestió de les dades. BigData.
L’explicació de totes les tecnologies anirà acompanyada de contingut sobre connexions CanBus, ISO Bus, elements electrònics, programació i prestacions, mapes i gestió de dades.
Les demostracions de maquinària es faran buscant indrets apropiats i segurs, prioritzant la zona de l’Alt Penedès. Possiblement una de les sessions es farà a l’AGRÒPOLIS, a Viladecans, on hi ha la seu del Grup de Maquinària de la UPC.
Dies 23, 25 i 30 de maig 1, 6, 8 i 13 de juny de 16:00 a 19:00 hores al Centre Àgora de Vilafranca del Penedès.
LOGÍSTICA 4.0 EN LA CADENA DE VALOR DE L’ALIMENTACIÓ I LES BEGUDES A L’ALT PENEDÈS
Normatives de Seguretat e Higiene. PRL.
Cadena de subministrament (Supply Chain): estratègies digitals transversals.
Gestió de l’estoc: Picking, comandes, preparació, etiquetatge, registre i seguiment.
Gestió de l’aprovisionament.
Logística integral.
Eines 4.0: Hiperconnectivitat, IoT, Cloud, Sistemes Integrats, inventaris digitals.
Gestió de costos.
El curs inclou la utilització de simuladors digitals per l’aprenentatge de la gestió de l’aprovisionament, així com visites a empreses de la comarca que disposin de les tecnologies exposades al llarg de la formació.
Del 15 de maig al 29 de juny de dilluns a divendres de 15:00 a 20:00 hores a la Fassina de Vilafranca del Penedès
MÀRQUETING I VENDES DIGITALS
EN LA CADENA DE VALOR DE L’ALIMENTACIÓ I LES BEGUDES
A L’ALT PENEDÈS
Principis bàsics del màrqueting
Mètode Hyperthinking, Identitat visual de Marca i disseny Canva
Instagram per a negocis. Moodboard : comunicar de manera eficient
Creació de contingut de qualitat i eines per crear contingut professional
Planificació de continguts i estratègia
Engagement, Algoritme i Promoció a les Xarxes Socials
Anàlisi de mètriques i el·laboració d’informes de resultats
Presentació de projectes
El curs es basa en una metodologia d’aprenentatge – servei com a laboratori d’experiències col·laboratives entre formació i empreses de la cadena de valor de l’alimentació i les begudes de la comarca.
Els projectes elaborats es basaran en projectes empresarials reals i les empreses col·laboradores rebran Pla de Marquèting personalitzada, un mes d’una persona assignada per la dinamització de xarxes socials i publicacions gratuïtes, i un informe final de resultats sobre l’anàlisi de mètriques.
Del 12 de maig al 27 de juny de 9:30 a 12:30 hores al Consorci de promoció Turística de Vilafranca del Penedès